Tatt amfetamin og er bekymret

Hei jeg er ei jente på 24år som har brukt anfetamin for litt over 1år siden. Slutte da jeg fikk en forferdelig opplevelse med reddsel kramper, frysninger,feber,kvalme og fullstendig panikk uregel puls og hjerte rytme var å bilde å en følese av å ikke få puste.
nå har jeg klart å ta det engang til for 6dager siden føler jeg har veldig hette tokter,uregelmessig puls som føles ut som skal håpe ut og hjerte rytme.er engselig og redd for att jeg skal dø?har jeg grunn til beskymring eller vill det gå bra.syns det er vanskelig å snakke om da verken lege eller noen andre veit om detta. hilsen urolig jente

Kvinne, 24 år fra Vestfold
Hvis det er 6 dager siden du brukte amfetamin sist, skal det være ute av kroppen nå. Mye av reaksjonene dine kan nok skyldes angst, og at kroppen din husker tilbake til sist gang du brukte det. Begge disse årsakene kan gi slike utslag som du beskriver. Det kan også være at amfetaminen var uren og av dårlig kvalitet, og at du reagerte på noe grunnet det. Fortsetter dette over flere dager vil vi likevel anbefale deg at du kontakter fastlegen din.
Ønsker du å prate med noen anonymt er du velkommen til å ringe oss 09588. Vi har åpent hver dag mellom 11.00 – 19.00.
> Les mer om amfetamin