overdose concerta

Hvor mye concerta må jeg ta for å dø smertefritt
Eller hvor mye melotanin medisin må jeg ta for å sove inn for godt?
Jeg ønsker svar ikke «vi råder deg til å snakke med noen»!
Mann, 14 år fra

RUStelefonen svarer:
Vi svarer ikke på denne typen spørsmål. Dette er brukerveiledning vi ikke gir. Store doser medikamenter kan gi skader på indre organer og flere andre alvorlige komplikasjoner.
Vi forstår at du har det vanskelig. Men det er ingen som kan hjelpe deg hvis du ikke snakker med noen. Du sier ingen ting om hvorfor du ønsker å sovne inn, men det er jo tydelig at du ikke har det bra når du spør om dette.
Tenk på dette: Hvis du kommer deg gjennom det du opplever nå, vil du lære noe av det og du vil ha en erfaring som kanskje vil komme til nytte for deg senere i livet. Noen ganger livet ikke noe greit i det hele tatt.