hasj bivirkninger

hey!, jeg har stilt spørsmål om hasj her før, men jeg glemte å spørre om en ting. jeg har røyket veldig mye hasj de siste 4 månedene, og i det siste begynt å bli litt smådeppa og fått litt angst om kveldene. kommer dette til å gå over hvist jeg slutter å røyke? og hvist det går over, hvor lang tid vil det ta?

Mann, 16 år fra Oslo
Vi håper du fikk et nyttig svar forrige gang. Når det gjelder spørsmål om depresjon og angst, så kan dette ha sammenheng med hasjrøyking. Det er ikke slik at vi sier «du blir deppa og får angst av hasj,» eller at «hasj fører til depresjon og angst.» Det er allikevel en del mennesker som opplever det samme som deg ved bruk av hasj. Dette vil gå over når du slutter, men dette går gjerne i faser, og det kan ta noe tid. I hasjguiden finner du masse informasjon om hvor lang tid de ulike fasene kan ta, og gode tips til hvordan du skal få til å slutte.