Vil dø

Beste måten å dø på har det helt jævelig å har hatt det helt jævelig siden jeg ble født har en jævlig lang historie på lovet mitt har ikke pappa eller mamma bor på Instutison slutter med flasbacks,Ptsd, og Dissosiasjons syndrom, får å si det sånn jeg vet hvordan det er å gå igjennom helvete har vært borti det meste å oppleve

Kvinne, 15 år fra Vestfold
RUStelefonen svarer:
Vi kan nok ikke hjelpe deg med å finne den beste måten å dø på. Vi synes det er trist å høre at du har det så vondt at du ikke ønsker å leve, og vi håper at du klarer å snakke med noen om dette – gjerne personale på instsitusjonen du bor i.
Les gjerne mer om psykisk helse på ung.no, særlig kanskje «hvorfor hjelper det å snakke med noen» og «jeg snakker med noen men det hjelper ikke».