Partner ruser seg

Hei
Min partner ruser seg i ny og ne. Jeg syns egentlig ikke at det er greit, og tanken av det plager meg. Bør jeg slå opp? Godta?

Kvinne, 22 år fra Rogaland
RUStelefonen svarer:
Å svare deg på dette spørsmålet er ikke helt enkelt, da du gir lite informasjon om hvordan dette arter seg. Det er tydelig at du er ambivalent i forhold til situasjonen og da kan det kanskje være ok  om du og partneren din søker hjelp på et familievernkontor.
Du er også velkommen til å ta kontakt med oss på telefon 08588 (alle dager 11-19, langåpent tirsdag og onsdag 10-19) eller chat ( hverdager 11-17, langåpent tirsdag og onsdag 10-17) for en nærmere samtale om situasjonen.