Hva er dødelig dose med tramadol?

Hva er dødelig dose med tramadol for en mann på 115kg? Bruker i tillegg 300mg lyrica, 2400mg venlafaxin, 1800mg Neurontin og 1g Paracet hver 4 time.

Mann, 53 år fra Vest-Agder
RUStelefonen svarer:
Vi er ikke helsepersonell og svarer kun helt generelt på spørsmål om medikamenter. Det er mer nærliggende for deg å stille spørsmålet til en farmakolog eller lege.
Vi vet ikke hvorfor du spør om dette og ønsker ikke gi brukerveiledning på overdoser. Hvis du tenker på å ta overdose av dette eller noe annet, vil vi heller råde deg til å snakke med noen om det. Hvis du har behov for det, snakk med Mental Helse.
For ytterligere informasjon, snakk med Giftinformasjonen (22 59 13 00 døgnåpen) eller legen din.