Hva kan jeg gjøre for å få en rus?

Vet ikke helt hva jeg skal si eller hvor jeg skal begynne eller om det er et problem i det hele tatt. 🙂 men sender no en mld likevel.
Var på en fest for 2 uker siden og drakk alkohol. Jeg er egentlig ekstremt mot stoff/piller (narkotiske stoffer) men når jeg drikker kan jeg fort gå mot mine egne standpunkter. Så jeg tok et par rivotril på 2 mg per stk. (4mg til sammen) ble ganske ute og senere på natten røyket jeg hasj også noe som jeg virkelig hater over alt på jord og som jeg i tillegg ikke tåler Pga psykose og hallusinasjoner osv.
Etter denne festen for et par uker siden har det bare balt på seg med piller hver eneste dag med rivoer, sobriler, concerta, og litt paralgin forte.
Her er hvordan en dag kan se ut for meg:
54mg concerta
175 mg Sobril
6 mg rivotril
Penomax 400 mg
Paragin forte 400mg/30 mg x 3
2 stk Paracet 500mg
1 Paracet på 1 gram
Skal sies at sobril 25mg får jeg fast hos legen men bruker jo mye mer enn forskrevet i døgndose. Concerta 54 mg står jeg også på hos legen men den tar jeg aldri men enn jeg skal som er 1 om dagen.
Penomax er antibiotika for uvi som jeg fekk men er ferdig med kuren nå (tatt som forskreven hos legen)
Også prøvd pittellitt amfetamin (som jeg også har sterke meninger om at jeg er imot) (sniffet en liten stripe) en dag men det var ikke mye, men det tror jeg ikke skjer igjen håper jeg Pga. Panikkangst fremkallende.
Jeg har borderline (emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse)
ADHD diagnose
Og ekstrem panikkangst lidelse
Og delvis depresjon
(Psykologen skal kanskje utrede meg for bipolar også og tror jeg er manisk)
Nå de 2 siste ukene har jeg hatt en del rivotriler og sobril hver dag (+ Concerta som jeg står fast på)
Av og til paralgin forte.
2 ganger har jeg blitt helt ute av bare en Rivotril der jeg e helt desoriotert, forvirret og faller ut og inn. Ig er helt sløv/ute.
Men nå merker jeg ingenting lenger uansett hvor mye eller hvilken piller jeg stapper i meg.
Og det gjør meg litt irritabel fordi jeg oppnår ikke noe rus… forstår ikke hvordan jeg kan bli helt ute av en rivo for 2 dager siden og som idag merker jeg ingenting omtrent. Sku jo tror jeg sku blitt helt sløv og ruset. Men blir ikke det.
Døgnrytmen e dårlig og sover lite om natten for er sjelden trøtt og spiser ekstremt lite for tiden. (Høres ut som jeg har tatt masse amfetamin når jeg sier det men det tar jeg ikke)
Så forstår bare ikke hvorfor jeg ikke oppnår noe rus!?
Tanken begynner jo å komme på om jeg skal prøve sterkere ting som heroin i lav dose ( men tviler på jeg tør det) bare tenker på det…
Men uansett om jeg føler ingen piller funker lenger selv så klarer jeg ikke å slutte å ta de. Vil bare ha mer og mer…..
Humøret og psyken min disse ti ukene jeg har tatt disse pillene hver dag har jeg følt meg helt fin. Ikke noe depresjon eller angst. Men nå tar jeg jo som sagt mye benzodiazepiner også da som gjør jeg ikke får angst.
Men e litt desperat for å få noen piller som virker dom jeg kan få en ruseffekt på….
Alt jeg tenker på er piller. Ingenting annet. Sitter sikkert 6 timer hver dag og leser om piller på nettet hver dag
Har minimal kontakt med familien for tiden. Orker ikke mas, så e hos en kompis jeg e hos nå siden jeg ikke har noe sted å bo. (Har bostedsadresse hos mamma men orker ikke være der, eller at de skal vite noe om det)
Tenker bare «hva kan jeg gjøre for å få en rus, uten å overdrive det helt med illegale stoffer som heroin o.l

Kvinne, 21 år fra Hordaland
RUStelefonen svarer:
Vi svarer ikke på spørsmål om hva du kan gjøre for å oppnå rus med illegale narkotiske stoffer. Slik du beskriver situasjonen din bruker du ganske mange ulike medikamenter og andre rusmidler. Ved kombinasjonsbruk kan det ene rusmiddelet/medikamentet hindre virkning av andre, og du kan ende med å ikke få effekt av medisiner og rusmidler. Du skriver at du har flere ulike psykiske lidelser og behandles for det. Bruker du mer medisin enn foreskrevet, bruker det annerledes, eller blander det med andre narkotiske stoffer kan det også innebære at det forverrer sykdomstilstanden.
Det vi anbefaler deg er å snakke med legen om hvordan du har det. At du sliter psykisk og har sterk rustrang, så du trenger hjelp. Legen kan henvise deg til avrusning hvis du trenger det, psykisk helsehjelp eller annen nødvendig hjelp så du får det bedre. På den måten kan du få stilt riktige diagnoser, og får oppfølging for dine psykiske helseplager.