Hva gjør jeg når medisinen ikke strekker til?

hei jeg har en diagnose persjonlighetfostyrelse . haprøvd med bandlinger men det var bare for rus ,har søkt om plas på skjlfoss men avslag,har flere trek under persjnlighetsfo,sy,som panikangst, jeg har ikke sidemisbruk men jeg må kjøpe dem ilegalt va gjøman nårmedesien ikke streker til.

Mann, 53 år fra Østfold
RUStelefonen svarer:
Det er litt uklart for oss om du har diagnosen personlighetsforstyrrelse, eller om du lurer på om du har det. Uansett vil vi anbefale deg å ta dette opp med legen din, slik at du kan få hjelp med det som er vanskelig. Legen kan henvise deg til et tilbud som passer ( feks. psykolog). Ønsker du å utredes kan legen din hjelpe deg med det også.
Hvis du føler at du ikke får den hjelpen du trenger kan du kontakte Pasientforeningen og be dem se på saken din.