Hvor mye for å dø?

Jeg har kjempet i så mange år med psykisk sykdom. Og de siste årene fysisk sykdom også.
Jeg går på medisiner…50mg Naproxen , 200mg Nobligan retard , (Smertestillende) Truxal 25mg,(Sove) Tavol(antidep) Og Paracet og Ibux.
Men Hvor mye av Hver bør jeg ta for å sikre at jeg vil dø og ikke bare sove i 2 døgn liksom? Ikke fortell meg at jeg skal søke hjelp. Hjelp har jeg hatt i mange år.
(Spørsmålet er redigert/anonymisert).

Kvinne, 38 år fra Østfold
RUStelefonen svarer:
Det er leit å høre at du ønsker å dø. Vi er helt sikre på at barna dine har det best om du fortsetter å leve. Etterlatte etter selvmord sier aldri at det var til deres beste at vedkommende tok sitt liv. Vi kan ikke gi deg en oppskrift på hvordan du kan ta medisinene dine så du helt sikkert dør. Det forstår du sikkert at vi ikke kan, fordi vi kan ikke og vil ikke bidra til at du tar livet ditt. Ta kontakt med lege, legevakt eller ring Mental helse på 116 123 eller kirkens SOS på 22 40 00 40.