Mamma og pappa er slemme mot meg

Hei. Jeg har en mamma og pappa. De er slemme mot meg. Jeg har dysleksi og mamms og pappa gjør narr av meg. Jeg begynner alltid å le men egentlig blir jeg mei mev’g. I dag kastet pappa en tallerken i ansiktet til mamma. Hun ble sendt til sykehus Men sa at hun falt til alle andre. Jeg er redd. De begynber bare å le når de skader seg…I stad da mamma ble kuttet opp i trynet med tallerkenen fikk hun latterkrampe.. de sier at de er sykisksyke. De slår meg og jeg blir voldtatt (de har gruppe sex med meg) jeg syntes det er deilig og godt å få den inn i meg . Det skjedde i går akk da jeg hadde mensen.. Nå er jeg ganske sikker på at jeg kommer til p bli gravid. HJELP MEG

Kvinne, 11 år fra Trøndelag
RUStelefonen svarer:
Vi er en informasjonstjeneste om rusmidler, så dette blir egentlig utenfor vårt fagområde. Generelt kan vi likevel si at hvis du blir misbrukt, og du bor i et hjem som preges av fysisk og psykisk vold, er det veldig viktig at du snakker med noen om dette. Ta kontakt med Alarmtelefonen for barn og unge på tlf. 116 111 – de vil kunne hjelpe deg. Du kan også snakke med en lærer eller helsesykepleier på skolen. Jo før du gjør dette, desto bedre.