Overdose på setralin?

Hei, jeg går på setralin (zoloft) 150mg. Jeg har gått ca 3-4 mnd på setralin og har økt 150mg. Jeg tok overgår 1000mg, og i går natt 1700mg, jeg snakket med en kompis og hun sa at jeg har da tatt en overdose, hva er symptomer på overdosing ved setralin er? Har små vondt i nyrene spesielt når jeg gjesper eller puster tungt, jeg tok ikke noe alkohol eller noen rusmidler da jeg tok medisinen ellers har jeg sløv kropp, skjelving i fingrene mine, stølhet l kroppen og lett i hodet (svimmel), jeg våknet opp kl 07:00 da jeg tok 1000mg og var lysvåken og jeg våknet 04:00 lysvåken på natta da jeg tok 1700mg, vanligvis ligger jeg i sengen lenge etter jeg har våknet og er veldig trøtt, vanligvis våkner jeg kl 09:00 – 11:00 på morgenen. Hva bør jeg gjøre? hva skjer om jeg tar mer? Hva skjer om jeg tar 2000mg eller mer?

Mann, 18 år fra Møre og Romsdal
RUStelefonen svarer:
Vi gjør oppmerksom på at rustelefonen ikke en akuttjeneste og at det kan ta flere dager å få svar. Dersom det er fare for liv og helse kan du ta kontakt med legevakt eller ringe 113. Kontakt Giftinformasjonen på telefon 22 59 13 00 for å få hjelp og råd ved akutte forgiftninger og forgiftningsfare. Giftinformasjonen er i beredskap hele døgnet, alle dager i året.
I pakningsvedlegget til Zoloft står det at følgende er symptomer på forgiftning:
Somnolens (trøtthet), gastrointestinale forstyrrelser som kvalme og brekninger, takykardi (høy puls), tremor, agitasjon og svimmelhet.
Vi anbefaler deg å snakke med foreskrivende lege om hvordan du skal dosere Zoloft på best mulig måte, og eventuelt spørre hen om mulige konsekvenser ved overdreven bruk.