Dame 54 har tatt 2 stk apodorm isammens med Sobril 15 mg sikkert 4 stk og nobligan 2 stk og Noe Lyrica 🙈đŸ˜Ș
GÄr fast pÄ Rustester pga tidligere hasjrÞyk og ble fratatt barnet vÄrt.
Vi kjĂŠmpe stĂ„r pĂ„ og skal ha barnet tilbske selvsagt.., đŸ’–đŸ’žđŸ•Żïž.
Nu gjĂžr ĂŠ alt ĂŠ ksan for full TilbakefĂžrkngsprosess..
Kvinne, 54 Ă„r fra Finnmark

RUStelefonen svarer:
Vi kan ikke se at du stiller noen spÞrsmÄl her, sÄ vi er usikre pÄ hva vi kan hjelpe deg med. Skriv gjerne inn til oss pÄ nytt der du spesifiserer hva du lurer pÄ. Lykke til videre!
Var du fornĂžyd med svaret? Gi oss tilbakemelding her!
Send inn spÞrsmÄl
Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spÞrsmÄl ved Ä lage et kodeord du senere kan sÞke med. Du fÄr svar sÄ fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. UnngĂ„ Ă„ oppgi personopplysninger i ditt kodeord.
Send inn spÞrsmÄl
fant du ikke det du lette etter?
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. UnngÄ Ä oppgi personopplysninger i ditt kodeord.